Saknaden är enorm ♥

Jag saknar dej varje dag som går, saknar att träffa dej när jag är och hälsar på! Saknar dina samtal när du berättar hur glad och nöjd du är över att jag skottat gården precis så där noga som du ville ha det! Men du ska veta att jag än idag skottar och klipper gräset precis som du vill ha det. För mig betyder det enormt mycket! 

Saknar hur du sa ifrån pga att du skyddade oss, hur du alltid fanns där när man behövde dig, Saknar att höra ditt skratt när jag läste upp roliga historier. Helt enkelt, saknar ALLT som har med dig att göra!!


Denna jul kommer bli oerhört tung, Första julen som vi inte får fira tsm med dej, men jag vet att du kommer vara vid våran sida på julen fastän vi inte ser dej, jag vet att du alltid kommer finnas omkring oss. Du är våran älskade skyddsängel!




Du har och kommer alltid va en betydelsefull person, en person jag ser upp till, en person jag älskar oerhört mycket. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, jag kommer ALLTID Älska och sakna dej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0